Bestellen, verzenden en afhalen

Bestellen van je test bij MijnGezondheidTesten

Na het selecteren van je testen ga je het bestelproces in. We hebben een aantal gegevens van je nodig zoals naam, adres, mailadres, telefoonnummer (naar waarheid als je Afterpay gebruikt). Vervolgens kun je aangeven of je de test thuis wilt ontvangen of liever ergens anders door het bijvoorbeeld op te halen bij een afhaalpunt van PostNL. 
Wij gaan discreet om met jouw gegevens en delen dit nooit met derden zonder toestemming. Zie ons privacyreglement
Je gaat daarna het betaalproces in waar je een keuze hebt hoe je wilt afrekenen bijvoorbeeld met Ideal, Afterpay of Paypal. Zie hier al onze mogelijkheden.

Na het betalen ontvangen wij jouw bestelling. We zetten dit door naar ons distributiecentrum PostNL locatie Houten. Zij zorgen ervoor dat het verzonden word naar je. 

Je ontvangt van ons standaard 2 mails. De eerste is een orderbevestiging en de tweede is een mail met track en trace. 

Verzending van je test binnen Nederland

De productprijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. Je ontvangt altijd een track en trace code zodat je jouw pakketje goed kunt volgen. 
We bieden meerdere mogelijkheden om je test te ontvangen:    
Sinds kort bieden we ook Sameday delivery aan. Op werkdagen voor 11.30 uur besteld dezelfde dag in huis. De kosten hiervan zijn 8,50. Het kan zijn dat in jouw regio Sameday delivery niet mogelijk is dan zie je deze optie niet in het bestelproces terug. 

Verzending naar een PostNL afhaallocatie Voor het laten bezorgen van een bestelling bij een van de 2600 afhaalpunten van PostNL vragen we een bijdrage van 5,50 euro. Je ontvangt een track en trace code op het moment dat PostNL jouw pakket in ontvangst neemt. Let op dat het pakket binnen 1 week opgehaald dient te worden bij het afhaalloket anders sturen zij het pakket retour naar ons.